Kiedy jest OK Touch Newborn Chomiki?

Kiedy jest OK Touch Newborn Chomiki?

Moja samica chomika Roborovski, Hamoinee, urodziła 6 pięknych dzieci w dniu 10 marca 2010 roku dzieci byli tak różowe, słodkie i były wijące się wokół klatki. W tym momencie, byłem tak skusić je nosić, ponieważ były one jeszcze tak małe i nie są w stanie skoczyć dłoni jak jak ich mama robi. Na szczęście przypomniałem sobie, czytając jakieś forum i wspomniał, że dotykanie nowonarodzonych chomików przed pewnym okresie będzie fatalny dla niemowląt. Więc teraz, jestem tu, by powiedzieć Kiedy jest OK Touch Newborn chomików i dlatego nie należy ich dotykać przed upływem tego okresu.

Pozwól mi zdefiniować nowonarodzonych chomików, aby upewnić się, że mamy na myśli to samo. Nowonarodzone chomiki są kruche małe różowe rzeczy skręcać wokół ich klatki. Czasami robią dźwięki, które są podobne do tych ptaków śpiew. To zazwyczaj oznacza, że ​​są głodne lub potrzebuje uwagi od swojej mamy.

Po wykonaniu badania na forach i czytanie książek związanych z chomików, zebrałem, że jest OK, aby dotykać noworodków są po 3 do 4 tygodni. To dlatego, że po 3 do 4 tygodni, chomiki będą mogli jeść i pić się i nie wymagają ich mama je nakarmić więcej. Więc kiedy widzisz, że Twoje chomiki niemowlęce są Wean, że są one bezpieczne do obsługi.

Mam nadzieję, że nauczyłem się czegoś nowego z mojego artykułu i chcę wspomnieć, że należy dotykać chomiki dziecka, z parą rękawic na tylko wtedy, gdy trzeba zrobić. Życzę i swoje szczęście chomika!

Komentarze

Popularne posty